I Love Them soo Much...

13 May 2010

trip too national zoo....

diz time ayah & ibu bawa iman pegi zoo negara....tgok si anak & si ayah bukan main khusyuk lagi tgok monyet2 di sne....

seronok btol iman berjalan sambil tgok2 binatang kat sana ....specially monkeys...hehe....sebab nye monkeys tu hulur tangan nak minta makanan yg ade kat tangan iman...hehe....iman pon macam faham je....siap nak bagi lagi makanan tuh .....

iman seronok memanggil seladang kat sne....die ingat kecik agak nye binatang tuh....

"wah besar nye zirafah nih..." agak nye tu kot yg bermain kat fikiran iman..

seronok nye iman, ayah & ibu dapat spend time together...ini lah masa kami sekeluarga dapat rehat kan fikiran dari kekusutan ....

kami di dalam akuarium at national zoo...best wooo....

sang raja rimba...tgah watpe tu??...hehe termenung ape la agak nye...ape pon yg berlaku hari ni mmg best...hehe mungkin kami akan pergi bercuti di tempat lain plak pasni...mesti best...
ayah - iman - ibu....kami amat bahagia...

No comments:

Post a Comment