I Love Them soo Much...

13 July 2010

KASIH MU PADA KU.....

puas ku meniti ruang-ruang kosong



terang dan gelap warnanya


disetiap lurah ada simpang


gumpalan sirah-sirah kehidupan


adakalanya aku tersepit


duduk diantara kewajipan dan perasaan


membujur lalu kesopanan


aku kaku meletak langkah


kelu keinsafan Maha Besar Pencipta ku


sekelip Kau alih pandangan


senafas gunung Kau damaikan






berlari kehujung dunia sekali pun


Kau alas pandang hijab ku dengan ingatan


Tuhan ku yg Maha Besar....aku lemah


bermimpi malam memetik bintang


siang ku jejak langit mu


ingin ku ucap syukur bertasbih air mata


setiap uji Mu buat ku gementar


Kau sentiasa kasih pada ku


Kau buat ingatan ini hanya pada Mu


andai Kau jemput ku esok..aku rela dan ku rindu


tapi aku takut harta ilmiah ku uzur dan daif


sempatkah aku mengelipkan mata


tak kala datang kekasih Mu menjemput ku pergi..


ya Allah aku lemah dan takut..


Allahuakbar... '
 
 
: hasil karya      --->  yusadisma @ pusat karya....
  i like thiz....

No comments:

Post a Comment