I Love Them soo Much...

25 August 2010

My Beloved Son - Muhammad Ammar iman da pandai nak cakap...

  • huhu...iman da mula nak cakap sesuatu ayat tu dgn ada makna...contoh macam....
  • air...cicak...antik (cantik)...tok (atuk)...nek (nenek)...ri (lori)...car (kereta)...bah (bas)...ini (merujuk kpd pacifier die la)....
  • dan yg x terduga oleh ku ialah perkataan...tebu...iaitu ibu...hehe iman panggil ibu die tebu ....mula2 cam x bpe dgar pastu aku tanye die...
  • aku : adik ckap ape td??...ibu ke??
  • iman : tebu...pastu die senyum....
  • eii...seronok nya ase...pertama kali die panggil walaupon tebu...tebupon tebu la...huhu

hehe...muka iman penuh bedak...sbb die main bedak...

  • em...perasaan kali pertama seorang anak panggil ibu die...walaupon bukan secara betul tp x kesah la janji ianya merujuk kpd ibu die...
  • sgt sgt la gembira yg teramat sgt...syukur kpd tuhan aku dikurniakan seorang anak lelaki yg amat keletah, bijak, kelakar, senang nak jaga, n byak btol perangai die yg kadang2 ...
  • eii geram je rase nak pukul...tp iiman kan masih kecil jd ni masa die nak belajar sesuatu...
  • aku pon cubit jela...nak bg die tau yg die buat tu salah...hhuhu
  • semoga iman membesar dgn sehat dan Allah melindungi die dari perkara yg salah...amin...
 

No comments:

Post a Comment