I Love Them soo Much...

23 April 2012

Monday BLUES...

  • Salam peeps...
  • Monday BLUES again..
  • Me @ 36weeks 2 days...
  • Still have another 25 days to go...
  • Hurm...
  • Kawan Ain yg Due 2 Mei..
  • Dah selamat bersalin pd 20 April hari tuh...
  • Awal 12 hari dr tarikh due die..
  • Alhamdulillah...
  • Dilla dapat baby Gurl...
  • Tahun ni rase nye ramai dapat baby gurl lah..
  • Ehh.. yeke...
  • hehe...
  • Entah lah.. rezeki masing2 la kann..
  • Dapat baby Boy or Gurl...
  • Janji baby sehat kan...
  • Itu sudah menyenang kan hati...
  • For now Ain pon menghitung hari jugak...
  • Mane la tau bersalin awal dr tarikh due jugak cam bersalin kan Iman...
  • Baju2 baby yg dah packing dlm beg nak bawa gi hospital..
  • Belom masuk kereta lagi..
  • Maybe after diz lah kot...
  • Kalo ade dlm kereta beg2 tuh.. 
  • Makin berdebar la jawab nye..
  • hehe...
  • Ape rase nye kalo dah 9 bulan 10 hari pregnant ek..
  • Sebab orang selalu cakap..
  • Kalo dah 9 bulan 10 hari tu...
  • Mmg 100% lah kene stanby dari segi mental n fizikal kan..
  • For our newborn baby...
  • huhu..
  • Wish me the best ye..
  • Thanksss all... 

No comments:

Post a Comment